В кошику: Усього: 0 товарів
на
0,00 грн
Мы делаем:
Як замовити ?
Як замовити ?

Часті питання.

Як оформити замовлення ?

Вся продукція, і стандартна та індивідуальна, виготовляється на замовлення за передоплатою. Стандартну продукцію можна замовити трьома способами:

  • Оформити за допомогою нашого сайту. Для цього потрібно просто додати в кошик обрані товари та відзначити галочками зручні для Вас способи оплати та доставки.
    Замовлення можна оформити як у прискореному режимі – "без реєстрації", так і зареєструвавшись на сайті (реєстрація дає певні зручності та переваги, про що докладно написано нижче).
  • Ви можете оформити замовлення, написавши електронний лист на нашу електронну адресу, вказану в контактах. У листі потрібно вказати артикули вибраних виробів, товщину матеріалу, кількість, ПЗ, контактний телефон і дані для відправки.
  • Також Ви можете зателефонувати за телефонами, вказаними в контактах та продиктувати менеджеру артикули вибраних виробів, товщину матеріалу для кожного виробу, кількість, зручний спосіб оплати, продиктувати контактні телефони, свої П.І.Б., місто доставки, номер обраного відділення.

Замовляючи індивідуальні або стандартні вироби з індивідуальними змінами, слід написати листа на електронну адресу, вказану в контактах. У листі слід зазначити таку інформацію:

  • Креслення, ескіз або малюнок від руки, на якому буде зображено зовнішній вигляд виробу. Обов'язково вказати розміри виробу, отворів, загинів та іншого, якщо такі є.
  • Тип пластику: акрил, ПВХ, полістирол, ПЕТ та ін. Якщо визначити тип пластику не вдається - вкажіть колір матеріалу та вимоги до виробу (навантаження, яке має витримати виріб).
  • Товщину матеріалу. Якщо за товщиною матеріалу не впевнені – вкажіть навантаження, яке має витримати виріб.
  • Наклад виробів. Варто враховувати, що мінімальний тираж для індивідуальних виробів – 10-20 шт. (залежить від складності виробу).

Як отримати замовлення?

У всі регіони України Ми надсилаємо продукцію Новою Поштою. Вам потрібно лише визначитися з номером відділення, яке найзручніше для Вас у разі доставки на "склад" або вибрати доставку "до дверей" при оформленні замовлення та вказати адресу на яку необхідно здійснити доставку.

Великі тиражі, в межах України Ми доставимо своїм транспортом. Також Ви можете забрати своє замовлення самостійно зі складу ТОВ «ЛАЙВГРІН» для цього оберіть відповідний пункт при оформленні замовлення.

Коли я отримаю товар ?

Зазвичай термін виконання замовлення від 3-х до 9-ти робочих днів із моменту оплати. Строки великотиражних замовлень розраховуються індивідуально. Додатково варто зважати на час перевезення продукції "Новою Поштою" (в середньому це 1-2 дні).

Скільки коштує доставка ?

Вартість доставки оплачується за тарифами "Нової Пошти". Доставка однієї коробки коштуватиме від 40 грн. Більш точно вартість доставки можна розрахувати на сайті Нової Пошти.

Якими способами можна сплатити товар?

Сплатити товар можливо:

  • По безготівковому розрахунку.
    Можливе виставлення рахунку від ФОП – не платник ПДВ (при цьому ціни будуть такими ж як на сайті) або від ТОВ – платник ПДВ (ціна буде вищою на 5%).;
  • Поповнивши нашу банківську картку;
  • Післяплатою при отриманні товару;

Під час оформлення замовлення виберіть зручний спосіб оплати. Всі дані для оплати будуть вказані в рахунку, який після оформлення замовлення буде доступний для скачування.

Після оформлення замовлення Ви зможете завантажити рахунок у форматі PDF або XLS, так само рахунок буде надіслано на Ваш e-mail (якщо Ви його вкажете).

У разі варіанта з поповненням банківської картки, окрім рахунку на e-mail, буде надіслано SMS із реквізитами банківської картки для поповнення.

При оплаті по б/н на етапі оформлення замовлення потрібно вказати реквізити платника (назва організації, на яку виставити рахунок і тел./факс цієї організації).

Що дає "реєстрація" на сайті?

Як правило, оформити замовлення на Нашому сайті Ви можете без реєстрації та авторизації (у разі якщо Ви зареєстровані), проте пройшовши єдина досить нескладну процедуру реєстрації ("реєстрація в один клік") Ви отримуєте наступні переваги:

  • Повнофункціональний особистий кабінет.
    • Доступна вся історія ваших замовлень;
    • Можна переглянути вміст будь-якого з раніше сформованих рахунків;
    • Можна відстежити стан відправленої продукції за номером декларації через особистий кабінет;
    • Завантажити рахунок або бухгалтерські документи (у разі безготівкового замовлення) у відповідному для Вас форматі;
    • Одним кліком продублювати асортимент продукції, що раніше замовлявся, за поточними цінами.
    • Одним кліком перейти в режим редагування раніше сформованого рахунку (доступно тільки для рахунків, що ще не надійшли в роботу).
    • Можливість самостійного редагування особистих даних, а також даних для виписки бухгалтерських документів у разі безготівкового розрахунку;
  • Після авторизації йде автоматичне заповнення всіх полів за попереднім відвантаженням (спосіб оплати та доставки, місто, відділення НП, ПІБ одержувача та інша інформація буде підвантажена в автоматичному режимі згідно даних останнього відвантаження продукції).
  • Додаткова кнопка "Ваші підставки" після авторизації на сайті для зручнішого пошуку раніше замовленої продукції.

Це далеко не повний перелік переваг "зареєстрованого" користувача. Не позбавляйте себе технологічних благ, тим більше, що реєстрація на сайті займає лічені секунди.

Кошик порожній
Лідери продажу
Новини
  • 21.01.15 Новий дизайн сайту
    Раді вітати Вас на новому сайті нашої Компанії. Додано безліч нових можливостей. Читати далі... (трохи пізніше)